Regulamin Boczki na bok

 

Regulamin świadczenia usług w Boczki na Bok

Regulamin Boczki na Bok

  1. Osoby pod wpływem środków odurzających i alkoholu nie będą mogły uczestniczyć w treningu lub zabiegu i nie będą obsługiwane.
  2. Wymagamy odpowiedniego stroju sportowego / bielizny treningowej bez metalowych elementów lub innych elementów wystających. Przed wejściem na urządzenie obowiązkowo zmieniamy obuwie. Osoby nieprzygotowane do treningu bez właściwego stroju lub bez zmiennego obuwia nie będą mogły skorzystać z urządzeń.
  3. Przed rozpoczęciem ćwiczeń należy ściągnąć biżuterię i wyciągnąć wszelkiego rodzaju spinki i elementy metalowe z włosów, żeby nie uszkodzić elementów wyposażenia sprzętu. Włosy należy mieć związane.
  4.   Właściciel Boczki na bok nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione bez opieki na terenie lokalu.
  5.   Prosimy Panie o przełożenie terminu treningu jeśli wystąpią dolegliwości związane z menstruacją, która jest przeciwwskazaniem do treningu, masażu.
  6.   Osoby, których dolegliwości zdrowotne mogą być przyczyną pogorszenia się stanu zdrowia w trakcie jak i po treningu, zabiegu proszone są o przełożenie terminu wizyty. Przeciwwskazaniem do każdego z treningów i zabiegów jest infekcja bakteryjna, wirusowa i grzybicza. 
  7.   Czas treningu, zabiegu, masażu lub wizyty u dietetyka jest z góry określony. W celu uniknięcia przesunięć pozostałych sesji prosimy o przestrzeganie wyznaczonych godzin. Godzina umówiona jest początkiem zabiegu, treningu, należy przychodzić minimum 10 min przed rozpoczęciem treningu.
  8.   Trening w kapsule Vacu w sumie nie może trwać dłużej niż 30 min dziennie, a na Bodyroll maksymalnie 60 min zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń, z uwagi na pobudzenie układu limfatycznego i wpływ na układ krążenia.
  9.   W przypadku spóźnienia do 10 minut czas treningu zostanie skrócony do czasu kolejnego następującego po nim wejścia innego trenującego. Powyżej 20 minut spóźnienia trening lub zabieg uznajemy za odbyty.
  10. Odwołanie treningu lub zabiegu pow 24h przed nim nie powoduje żadnych konsekwencji. Zabiegi nieodwołane lub odwołane poniżej 24h przed wizytą uznaje się za odbyte. Osoby, które odwołają powyżej 4 treningów lub zabiegów w czasie krótszym niż 24h tracą status stałego klienta.
  11. Ważność karnetów, pakietów, zabiegów:
  1. Karnety na treningi lub masaż Bodyroll ważne są 30 dnii.
    1. 8 wejść jest ważne 30 dni.
    2. Karnet Open to abonament na 1 wejście dziennie na zakupione urządzenie ważny równe 30 dni od aktywacji.
  2. Karnety na zabiegi:
    1. Elektrostymulacja: 8 zabiegów jest ważne 30 dni.
    2. Presoterapia: 10 zabiegów jest ważne 30 dni.
    3. Kriolipoliza – zakupione przyłożenia należy wykorzystać w ciągu 30 dni.
    4. Lipolaser – maksymalny czas na wykorzystanie zabiegów na jedną część ciała wynosi 30 dni, na 2 części ciała 60 dni, trzy części ciała 90 dni.
    5. Endermologia – czas na wykorzystanie pakietów: 5 zabiegów – 30 dni, 10 zabiegów – 60 dni, 20 zabiegów – 90 dni.
    6. Żelazko antycellulitowe, Fala Radiowa, Liposukcja, Masaż Vacum,  – 5 zabiegów – 30 dni, 10 zabiegów – 60 dni.
    7. Thermogenique – 3 zabiegi – 30 dni, 6 zabiegów – 60 dni.
    8. Zabiegi pielęgnacyjne w pakietach 2 – 30 dni, 4 – 60 dni.
    9. Zabiegi epilacji laserowej – 3 zabiegi – 120 dni, 6 zabiegów – 365zł, 10 zabiegów na różne części ciała 90 dni.07
  3. Usługi:
    1. Masaż – pakiet 4 masaży jest ważny 30 dni.
    2. Diety – pakiet diet na 14 dni jest ważny 14 dni, na miesiąc – 30 dni, na 3 miesiące – 90 dni i usługi objęte tym pakietem muszą być w tym czasie wykorzystane.
  4. Karnety na wejścia, pakiety zabiegów podlegają zawieszeniu do 14 dni. Z opcji zawieszenia każdy klient może skorzystać 2 razy w roku kalendarzowym.
  5. Promocje specjalne objęte innymi terminami wykorzystania/aktywacji – zastosowanie ma termin z promocji.
  6. Czas ważności liczymy zawsze od aktywacji karnetu (pierwszego zabiegu, treningu lub jeśli jest warunek rozpoczęcia w konkretnym dniu to od tego dnia).
  7. Czas na aktywację karnetu lub pakietu wynosi 14 dni od momentu zakupu, wyjątek stanowi zdarzenie losowe, zgłoszone przed maksymalnym terminem aktywacji. Karnety dają możliwość korzystania z danego typu urządzenia.
  1. Urządzenia uruchamia i ustawia personel.
  2. Klient zobowiązuje się do stosowania zaleceń personelu dotyczących: wielkości podciśnienia, czasu w podczerwieni, ustawień prędkości bodyroll, zaleceń przed i po zabiegach itp, które to są podyktowane bezpieczeństwem i zdrowiem klientów.
  3. Uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem sprzętu, wbrew regulaminowi i prośbom obsługi obciążają korzystającego.
  4. Korzystanie z urządzeń jest możliwe tylko zgodnie z ich przeznaczeniem zgodnie z instrukcją przekazaną przez personel.
  5. Promocje nie łączą się ze sobą i mają charakter okresowy. Ich warunki każdorazowo określa regulamin promocji dostępny w “Boczki na bok”.
  6. Rabaty: stałego klienta, urodzinowy, upoważniają do skorzystania ze zniżki od cen nie objętych promocją.
  7. Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych osobowych. Centrum Szczupłej Sylwetki Boczki na Bok, którego właścicielem jest Namo Aleksandra Burczyk-Wacławiak z siedzibą w Gdańsku (80-180) przy ul. Bergiela 4c/11 nie gromadzi danych osobowych w innym celu niż realizacja umowy sprzedaży oraz założenia karty klienta lub konta stałego klienta. Boczki na Bok nie usuwa danych osobowych klienta z bazy po realizacji umowy sprzedaży. Boczki na bok współpracuje z “Booksy” w zakresie rejestracji wizyt – Booksy przetwarza dane klientów w zakresie niezbędnym do realizacji umowy. Dane zostają zapisane w celu założenia kartoteki Stałych Klientów co w przyszłości będzie owocowało w możliwość naliczania rabatów oraz informowania klientów o promocjach organizowanych przez Boczki na Bok. Dane nie będą przekazywane żadnym innym instytucjom ani podmiotom gospodarczym które mogłyby je wykorzystać do celów marketingowych.
  8. Status Stałego Klienta jest uruchamiany z chwilą zakupienia 3 (trzeciego) w kolejności pakietu lub karnetu na przestrzeni 3 miesięcy i daje możliwość korzystania z niego od 4 pakietu. (Co oznacza, że usługi i karnety zakupione po zakupie objęte są rabatem dla stałych klientów). Status Stałego Klienta utrzymywany jest przez kolejne 6 miesięcy od momentu zakończenia ostatniego wejścia w karnecie. Po upływie 6 miesięcy Status jest deaktywowany. Stały klient otrzymuje rabat 10% na wszystkie usługi w karnetach lub pakietach od cen regularnych, na okres 6 miesięcy, chyba, że pozostaje klientem.
  9. Każdy karnet jest przypisany do konkretnej osoby. Karnetu przypisanego do danej osoby nie można przekazać innej osobie.
  10. Zakupione pakiety, karnety, zabiegi nie podlegają zwrotowi po aktywacji. Pakiet lub Karnet aktywny, z którego nie może skorzystać osoba, która go kupiła, za zgodą Boczki na Bok może przekazać go osobie trzeciej lub zamienić za zgodą Boczki na Bok na inne usługi tylko w terminie ważności karnetu. 
  11. Jeśli po upływie terminu ważności klient posiada niewykorzystane usługi, treningi lub zabiegi by je wykorzystać, niezbędny jest zakup kolejnego karnetu, pakietu, zabiegu o wartości minimum 150zł celem przeniesienia zaległych wejść na nowy karnet, pakiet
  12. Regulamin raz zaakceptowany, traktuje się jako zaakceptowany również po wprowadzeniu zmian.
  13. Treść regulaminu zostaje zaakceptowana przez klienta w momencie dokonania zakupu.

 

Prosimy o dokonywanie rozsądnych wyborów zgodnie z możliwościami fizycznymi i nie wbrew przeciwwskazaniom. Boczki na Bok – Centrum Szczupłej Sylwetki nie ponosi odpowiedzialności za szkody zdrowotne wynikające z pogorszenia się stanu zdrowia klientów.

Wejście, korzystanie z urządzeń i zakup karnetu wiąże się z akceptacją niniejszego regulaminu Boczki na Bok – Centrum Szczupłej Sylwetki, a wszelka odpowiedzialność o zatajonych urazach i chorobach spoczywa na kliencie. Uwagi zawarte w regulaminie prosimy traktować z wyrozumiałością.

Nam w szczególności zależy na spełnianiu Państwa oczekiwań. Regulamin może nam tylko w tym dopomóc. Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie.

Jeśli macie Państwo jakieś uwagi lub sugestie prosimy o info na adres e-mail: boczkinabok@gmail.com

Gdańsk, dnia 01.09.2019r

Aktualizacje: 01.03.2020, 18.05.2020, 06.10.2020