Najpopularniejsze w Boczki na Bok



Oferujemy również konsultacje dietetyka z możliwością opracowania indywidualnej diety na wybrany okres (7 dni, 14 dni, 1 miesiąc, 3 miesiące).


Naszym nowym przebojem stały się również masaże warto więc zapoznać się z pełną ofertą.


Zobacz film o Boczki na bok!

ZADZWOŃ DO NAS:

730 300 153 (Zakoniczyn - Bergiela)

Aktualności

Czerwiec 11, 2019

Posiłek przed i po treningu

Dieta i  aktywność fizyczna, czyli posiłek przedtreningowy i potreningowy Podczas aktywności fizycznej zarówno plan treningowy odgrywa bardzo ważną rolę jak i nasza dieta, a dokładnie jakość posiłków przed, w trakcie i po wysiłku fizycznym. Powinniśmy mieć na uwadze kaloryczność diety, objętość posiłku oraz zawartość mikro i makroelementów. Odpowiednio zbilansowana dieta jest czynnikiem, który w znacznym stopniu decyduje o wynikach w sporcie, wpływa m.in. na wydolność fizyczną oraz szybkość regeneracji po wysiłku fizycznym.     Co jeść przed treningiem? W przypadku posiłku przed treningiem nieodpowiednie jego zbilansowanie może nie przynieść oczekiwanych efektów treningu. Najczęściej popełniane błędy to:  Zły rozkład makroskładników Nieodpowiednia pora posiłku przed treningiem Ćwiczenie na czczo    Mitem jest założenie, że ćwiczenia na czczo pozwalaną na szybsze spalenie tkanki tłuszczowej. Jeśli nie zjemy śniadania, organizm będzie pracował mniej efektywnie, nie będzie miał siły do ćwiczeń. Posiłek przedtreningowy ma na celu dostarczenie dużej ilości energii. Jej niezawodnym źródłem są węglowodany, dlatego właśnie one powinny […]