Pierwsza wizyta w Boczki na bok

 

Czeka Cię pierwsza wizyta u nas?

Jak się przygotować:
Na pierwszy trening warto przyjść 15 minut wcześniej.
Kupiłaś już karnet? Pamiętaj, że treningi otrzymujesz zapisane na karcie klienta (zwrotna kaucja za kartę wynosi 30zł).
Na każdy trening: załóż wygodne ubranie
– na Vacu Bieżnię i Rower: bielizna lub krótkie spodenki, top lub t-shirt
– na Body-Roll : długie legginsy lub dopasowane dresy i bluzka z krótkim rękawem zakrywająca brzuch
Zdejmij wszelką biżuterię
Zwiąż włosy️
️ Weź skarpetki i obuwie sportowe na zmianę
️ Zabierz wodę mineralną (min 0,5l) i mały ręcznik
👉pozytywną energię i doskonałe samopoczucie dostaniesz gratis

Przed rozpoczęciem treningu:

  • Godzinę przed treningiem nie jest wskazane spożywanie żadnego większego posiłku, natomiast na dwie do czterech godzin przed wysiłkiem wskazany jest posiłek złożony z węglowodanów, co uruchamia spalanie natychmiast po rozpoczęciu treningu.

 

Przy treningach na urządzeniach Body-Space zaleca się:

  • Przestrzegania diety niskotłuszczowej

  • Przestrzegania zasad zdrowego odżywiania się

  • Wypijania dziennie około 2-3 litrów płynów

 

Po zakończeniu treningu:

  • Po treningu powinniśmy zaopatrzyć nasze ciało w proteiny, które reaktywują pasywne komórki nawet po długim czasie. Aktywne komórki pochłaniają tłuszcz.

Pamiętaj:

  • Nie ćwicz przed i po treningu nie robiąc przerwy, ponieważ w momencie rozpoczęcia kuracji prędkość Twojego pulsu nie powinna przekraczać 120. Nie przetrzymuj oddechu, oddychaj głęboko i płynnie staraj się regulować oddech poprzez wdychanie nosem i wydychanie ustami, pomaga to utrzymać regularny puls, powoduje lepsze dotlenienie organizmu co sprzyja szybszemu spalaniu tkanki tłuszczowej.

 

Zawieszenia karnetów i treningi:

  • Nagła choroba lub wyjazd? Nie ma sprawy, karnety na wejścia można zawiesić. Zawieszenie jest możliwe dwa razy w roku, maksymalni na 14 dni. Karnetów Open nie zawieszamy – są ważne 31 dni od aktywacji;
  • Pamiętaj: zawsze możesz mieć umówione 3 treningi do przodu, pilnuj tego, a ulubione godziny ćwiczeń Ci nie przepadną.